Din eksterne logistikafdeling

 

Går logistikopgaven på omgang i jeres virksomhed? Eller har du en fast medarbejder, der løser logistikken, når I lige har brug for det? I nogle virksomheder er det en fin løsning, men hvis du oplever, at det går trægt, eller at resultatet ikke bliver som ønsket, har du brug for en mere permanent opgavefordeling.

 

Sådan fungerer logistik hos Firma Fragt

Når du har gods, der skal transporteres, ringer eller skriver du en mail til mig. I den fortæller du, hvad der skal fragtes, og hvorhen. Det praktiske skal jeg nok tage mig af.

Det vigtigste for dig er, at din fragt kommer sikkert frem og bliver fragtet forsvarligt. Skal der bruges dokumenter i forbindelse med transport over landegrænser eller i forbindelse med selve godsets beskaffenhed? Jeg sørger for at fremskaffe de nødvendige papirer - uden du skal spekulere på noget.

Det betyder ikke noget, om du kun har brug for håndtering af din logistik få gange om året, eller i korte, intensive intervaller eller om det er en permanent løsning, du har brug for. Uanset hvordan logistikopgaven ser ud i din virksomhed, sørger jeg for at håndtere praktikken for dig.

 

Den bedste logistikløsning

Hvis du ikke har behov for en fast logistikmedarbejder i din virksomhed, er det klart den bedste løsning at udlicitere din logistik. På den måde får du altid den rigtige løsning, og du slipper for at bekymre dig om, hvordan det hele skal strikkes sammen.

Faktisk vil jeg gå så langt som at sige, at uanset om du vælger Firma Fragt eller en anden samarbejdspartner, vil jeg anbefale dig at lægge logistikopgaven eksternt. Simpelthen for at sikre din egen virksomhed.

Vil du høre mere om, hvordan du kan udlicitere din logistik?

Ring til mig på 40 17 39 45 eller skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.